TV-recensie: De Bachelor met Thomas van der Vlugt brengt giftige jaloezie in Mexico

Wie krijgt de first impression-roos?

Het vorige seizoen van De Bachelor was een grote blamage: dj Tony Junior zag de liefde in duizend stukken op de grond vallen. Nu is het de beurt aan StukTV-held Thomas van der Vlugt. Zestien beeldschone dames (en in aflevering 1 komen er nog drie bij!) vechten om de prins op het witte paard. Zal Thomas de ware liefde vinden?

Rozenceremonie vol tranen
Op Valentijnsdag vond de aftrap van het nieuwe seizoen van De Bachelor plaats. In dit avontuur gaat Thomas op zoek naar de echte liefde. Negentien beeldschome dames, gehuld in de mooiste galajurken, presenteren zich aan Thomas en proberen hem het hof te maken. Na cocktailparty's, sportieve dates en romantische avonturen probeert De Bachelor de juiste keuzes te maken in de beruchte rozenceremonies. Wie krijgt er een roos - en wie moet er naar huis?

Eén van de dames die kans maakt op een roos is de 27-jarige student psychobiologie en vegan Romy (en ex van radio DJ Giel Beele)

Deze recensie is geschreven op basis van de eerste twee afleveringen van De Bachelor

Dit programma is natuurlijk wat ouderwets en gedateerd: vrouwen vechten als hongerige hyena's om een man. De start is net als andere seizoenen weer vrij ongemakkelijk, maar fantastisch om naar te kijken. Ook in dit seizoen van De Bachelor voel je de nodige jaloezie en afgunst vrijkomen bij een onrustige cocktailparty in de tweede aflevering. Alle vrouwen - en hun cadeaus - willen de aandacht van de nuchtere, charmant lachende Bachelor, die soms ook niet weet wat hem overkomt. Gaat hij voor de zelfverzekerde 27-jarige accountmanager Diandra, of toch voor de 26-jarige Merel, student tandheelkunde? Misschien kiest Thomas wel voor de ex van radio-dj Giel Beelen, Miss - zelf ook dj - of psychologiestudent Romy. De keuze is reuze en de rozen zijn schaars. Lukt het Thomas, na Tony Junior en Gaby Blaaser, wél om de poorten van de liefde te openen? Volgens presentator Rick Brandsteder zeker wel!

Vanaf 14 februari 2022 is het programma De Bachelor wekelijks te zien bij Videoland. Genre: reality. De eerste twee afleveringen zijn nu beschikbaar op Videoland.

Geef hieronder je commentaar op TV-recensie: De Bachelor met Thomas van der Vlugt brengt giftige jaloezie in Mexico of klik hier als je dit een leuk artikel vindt: