Filmrecensie: Welcome Home

Filmrecensie: Welcome Home
Home invasion-thriller met bloedmooie Emily Ratajkowski

Vanaf 8 november is de nieuwe thriller Welcome Home te zien in de Nederlandse bioscopen. Een Amerikaans koppel gaat via een home-sharing-website (soort Airbnb) op zoek naar een afgelegen villa in Italië om de liefde weer te ontdekken, maar het wordt een hel. Gids.tv heeft de film gezien, lees hier de filmrecensie van Welcome Home.

In deze film volgen we het Amerikaanse koppel, Bryan en Cassie, dat voor een vakantie in Italië een luxe landhuis heeft gehuurd. Het koppel zit in een flinke relatiecrisis, omdat Cassie eerder is vreemdgegaan tijdens een borrel. Zoals vaker bij bij dit soort vakanties, is bij hun aankomst de verhuurder niet aanwezig. Ze worden verwelkomd met een briefje, waarin staat dat de twee mogen doen alsof ze thuis zijn.

Zonder spoilers weg te geven, is het lastig om acteur Aaron Paul niet te zien als zijn personage Jesse Pinkman uit de briljante serie Breaking Bad. Ook actrice Emily Ratajkowski, bekend van haar optreden in de videoclip van Robin Thickes 'Blurred Lines', speelt mee. Om de kijker lekker wakker te houden, wordt deze sexy actrice ingezet. Met veel halve naakt-scènes wordt de boel spannend gehouden. Hierdoor lijkt het erop dat regisseur George Ratliff Emily Ratajkowski niet heeft gecast vanwege haar acteercapaciteiten, wat ze overigens best goed doet, maar vanwege haar looks. Welcome Home is geen sterke thriller, al bevat het einde van de film een leuke twist. Beter laat dan nooit.

Naast Aaron Paul (Need for Speed) en Emily Ratajkowski (I Feel Pretty) is ook Riccardo Scamarcio (John Wick 2) te zien in deze productie. De regie is voor George Ratliff (Salvation Boulevard).

Welcome Home is vanaf 8 november te zien in de bioscoop. Genre: Thriller. Tijdsduur: 98 minuten. IMDb-score 5,1. Bekijk hier de trailer van de film.

Tags: crisis, vakantie, productie, film, briefje, regisseur, liefde, naakt, bioscoop, thriller, acteur, aankomst, actrice, trailer, villa, breaking bad, airbnb, breaking, serie, boulevard, emily, relatie, vreemd, beoordeling, bezoeker, special, verhuurder, optreden, Videoclip, koppel, aaron paul, karakter, welcome, home, sexy, imdb, filmrecensie, spannend