Filmrecensie: Instant Family

Filmrecensie: Instant Family
Mark Wahlberg in Rose Byrne in de wereld van adoptie

Vanaf 31 januari draait de komische dramafilm Instant Family in de Nederlandse bioscopen. Mark Wahlberg en Rose Byrne kiezen voor adoptie en krijgen op een dag in plaats van één kind maar liefst drie kinderen in één keer. Dat zorgt voor komische maar ook dramatische momenten. Gids.tv heeft de film gezien. Lees hier de filmrecensie van Instant Family.

Waargebeurd verhaal
Pete (Mark Wahlberg) & Ellie (Rose Byrne) gaan er helemaal voor om drie kinderen te adopteren. Deze kinderen bevatten elk een eigenaardige persoonlijkheid dat past bij hun leeftijd. De oudste is een puber; ze geeft nergens om en neemt van niemand iets aan. De middelste is een ongeluksvogel, is naïef en snel bang. De jongste is best lief, maar zodra ze haar zin niet krijgt gaat ze krijsen en is ze heel erg boos. Deze unieke persoonlijkheden brengen tranen en lach-momenten met zich mee. Een comleet kijkje in de soms verdrietige wereld van adoptie.

Mark Wahlberg, Rose Byrne en Isabela Moner in de film Instant Family

Regisseur Sean Anders (Daddy’s home) is zelf een pleegouder en kon dus uit eigen ervaring putten voor een arsenaal aan leuke en grappige, maar ook dramatische en frustrerende momenten. In het genre is Instant Family een sterke film. Met goed acteerwerk van de hele cast plus hilarische bijrollen van Margo Martindale en Julie Hagerty. Daarom is het jammer dat het overdreven dramatische einde met hoog Amerikaans feel-good gevoel absoluut door grenzen gaat. Toch is Instant Family een verrassing in de bioscoop, en een compliment aan alle pleegouders.

Naast Mark Wahlberg (Patriots Day) en Rose Byrne (Brides Maids) zijn ook Isabela Moner (Sicario: Day of the soldado), Margo Martindale (The Boss) en Julie Hagerty (Confessions of a Shopaholic) te zien in deze film. De film is geregisseerd door Sean Anders (Horrible Bosses Night).

Instant Family is vanaf 31 januari 2019 te zien in de Nederlandse bioscopen. Genre: Komedie, Familiefilm. Tijdsduur: 118 minuten. Lees hier meer over de film Instant Family.

Geef hieronder je commentaar op Filmrecensie: Instant Family of klik hier als je dit een leuk artikel vindt: