Netflix-filmrecensie: Triple Frontier

Netflix-filmrecensie: Triple Frontier
Ben Affleck en vrienden zoeken drugsbaron van 75 miljoen

Vanaf heden is de gloednieuwe Netflix-Original Triple Frontier te zien op de streamingdienst. Zet een topcast met onder andere Ben Affleck, Charlie Hunnam, Oscar Isaac, Garrett Hedlund, en Pedro Pascal bij elkaar. Mix daarin een klein beetje van de films The Expendables en Ocean's Eleven en je hebt deze aardige actiefilm. Lees hier de Netflix-filmrecensie van Triple Frontier.

Hoofdpersonage Santiago (Oscar Isaac) adviseert de Braziliaanse politie in hun strijd tegen drugsgeweld in het land, waar etterende corruptie heerst en agenten vrij spel geven aan de drugsbaronnen. Wanneer de voormalige elitesoldaat ontdekt dat de grootste drugsbaron uit het gebied verschanst zit in de jungle, ziet Santiago zijn kans schoon. Hij vraagt zijn ex-oorlogsmaatjes mee en overtuigt hen om de Braziliaanse jungle in te trekken, de rijkste drugsbaron van Zuid-Amerika te doden en zijn kluis leeg te roven. Een goed idee?

Pedro Pascal, Garrett Hedlund, Charlie Hunnam en Ben Affleck in de film Triple Frontier

Netflix heeft diep in de buidel moeten tasten om dit stel topacteurs bij elkaar te krijgen. Deze groep geeft Triple Frontier zeker een boost. Met een lekkere soundtrack met onder andere Metallica, Bob Dylan en Fleetwood Mac gaat deze actiethriller na een half uurtje goed los met een spannende inval bij een drugsbaron. Ook zitten er prachtige beelden in van het Braziliaanse landschap, maar ook spannende actiemomenten als een helikopter dreigt neer te storten. Triple Frontier blinkt nergens echt in uit, maar is een druk op de start-knop op een regenachtige vrijdagavond meer dan waard.

Naast Ben Affleck (Argo) en Charlie Hunnam (Papillon) zijn ook Pedro Pascal (Game of Thrones), Garrett Hedlund (Unbroken) en Oscar Isaac (Operation Finale) te zien in deze film. Deze productie is geregisseerd door J.C. Chandor (All is Lost).

Triple Frontier is vanaf 13 maart 2019 te zien op Netflix. Genre: Thriller, Actie. Tijdsduur: 125 minuten. IMDb-score 7,4. Lees hier meer over de film Triple Frontier.

Geef hieronder je commentaar op Netflix-filmrecensie: Triple Frontier of klik hier als je dit een leuk artikel vindt:
Tags: politie, actie, amerika, pedro, crash, zuid amerika, finale, productie, film, game of thrones, corruptie, bioscoop, thriller, netflix, santiago, spel, jungle, drugsbaron, drugsgeweld, oscar, inval, buidel, bob dylan, metallica, helicopter, beoordeling, special, papillon, doden, start, ben affleck, roven, fout, charlie hunnam, oscar isaac, argo, unbroken, oceans, lost, frontier, in de jungle, game, on demand, soundtrack, filmrecensie, eleven, netflix original, actiefilm