Recensie: Poms met Diane Keaton als flitsende cheerleader}

Recensie: Poms met Diane Keaton als flitsende cheerleader
Senioren komen in actie en zetten Sun Springs op stelten!

Op 8 augustus 2019 komt de gezellige feelgoodfilm Poms met Diane Keaton naar de Nederlandse bioscopen. Tegenwoordig hoef je met een leeftijd van boven de 60 niet meer achter de geraniums te gaan zitten. Martha (Diane Keaton) ziet dat met de dood in de ogen ook in, en begint op de valreep nog een cheerleaders-club. Dus de heupen los en leef! Lees hier de filmrecensie van Poms.

Luxe seniorenparadijs
Sun City is meer dan een bejaardengemeenschap: het is een prachtig resort waar de straten omringd zijn door palmbomen, de lucht altijd blauw is en een privé-ambulance een paar keer per dag langs komt. Bewoonster Martha verveelt zich stierlijk in het seniorenparadijs en besluit daar verandering in te brengen door een cheerleaders-club op te richten voor dames van boven de 60.

Diane Keaton en Jacki Weaver in de komediefilm Poms

Het vooroordeel over actrice Diane Keaton wordt - in deze bij vlagen leuke comedy - toch weer bevestigd. Met een zeer traag en saai begin maakt Keaton haar entree. Keaton doet de laatste jaren bijna altijd hetzelfde wat acteren betreft, en ook vaak in soortgelijke comedy's. Niets nieuws onder de senioren-zon, maar Jacki Weaver, die haar vriendin Sheryl speelt, zet wel een hilarische bijrol neer. Tijdens het sarcastische gedeelte over de dood wordt de boel gek genoeg ook een stuk leuker. Deze productie is soms dodelijk saai en dan weer heel leuk en hartverwarmend. Een tussenweg is er eigenlijk niet. Naar de bioscoop gaan? Fans van Keaton zeker!

Naast Diane Keaton (Book Club) en Jacki Weaver (Bird Box) zijn ook Celia Weston (Freak Show) en Alisha Boe (Teen Wolf) te zien in deze film. Deze productie is geregisseerd door Zara Hayes (What Do Artists Do All Day?).

Poms is vanaf 8 augustus 2019 te zien in de Nederlandse bioscopen. Genre: Comedy. Tijdsduur: 91 minuten. IMDb-score 5,4.

Geef hieronder je commentaar op Recensie: Poms met Diane Keaton als flitsende cheerleader of klik hier als je dit een leuk artikel vindt: