Recensie: Angry Birds 2 is leuke animatiefilm met Enzo Knol en Eddy Zoëy

Vogeleiland en Biggeneiland tegen nieuwe vijand!

Op woensdag 21 augustus gaat de nieuwe animatiefilm Angry Birds 2 in première in de Nederlandse bioscopen. Duizend bommen en granaten, want de vete tussen de vogels en biggen is nog steeds in volle gang. Als het ijskoude adelaarseiland zich met het conflict gaat bemoeien, komen de vogels en biggen in groot gevaar. Lees hier de filmrecensie van Angry Birds 2 (Nederlandse versie).

Wapenstilstand?
De vete is in volle gang tussen de humeurige vogels en zeer gemene biggen. Als superschurk Zeta - een flamboyante, vreemde vogel - Vogeleiland en Biggeneiland wil vernietigen zit er niets anders op voor de vogels en de biggen dan hun krachten te bundelen. Ze verklaren de eeuwige oorlog aan de Adelaars! Of komt er toch nog vrede?

Zeta (met de stem van Soundos El Ahmadi) is het nieuwe gevaar in de film Angry Birds 2

Wie kent ze niet? De katapult met vogels en biggen en hun eeuwige strijd. Het fantastische spel van de Finse gamemaker Rovio was een dikke hit. Na de eerste Angry Birds-film (2016) gaat het in het tweede deel weer helemaal los met grappige karakters en mooie animatie. De film biedt genoeg leuke actie met veel lachwekkende momenten. Daarbij valt in de Nederlandse versie de stem van vlogger Enzo Knol als de snelle vogel Chuck zeker op. Ook doen presentator Eddy Zoëy, een hysterische Olcay Gulsen en Frank Lammers mee aan deze animatiefilm. Het is lachen voor het hele gezin, waarbij kinderen dubbel genieten.

Voor de Engelse versie zijn de stemmen te horen van Jason Sudeikis, Josh Gad en Danny McBride. Voor de Nederlandse versie zijn dat onder anderen Enzo Knol, Soundos El Ahmadi en zangeres Do.

Angry Birds 2 is vanaf 21 augustus 2019 te zien in de Nederlandse bioscopen. Genre: Animatie, Komedie, Familiefilm. Tijdsduur: 97 minuten.

Geef hieronder je commentaar op Recensie: Angry Birds 2 is leuke animatiefilm met Enzo Knol en Eddy Zoëy of klik hier als je dit een leuk artikel vindt:
Tags: actie, oorlog, bommen, animatie, presentator, film, zangeres, vogel, vernietigen, vogels, bioscoop, conflict, vete, gezin, wapenstilstand, spel, biggen, granaten, lachen, angry birds, recensie, animatiefilm, komedie, enzo knol, beoordeling, ijskoude, special, vreemde, katapult, vrede, kinderen, gevaar, stemmen, eddy zoey, frank lammers, soundos el ahmadi, vlogger, jason sudeikis, olcay gulsen, nederlandse versie, on demand, filmrecensie, danny mcbride, familiefilm