Recensie: in Hustlers zet sexy Jennifer Lopez als stripper het bioscooppubliek in vuur en vlam

Gebaseerd op waargebeurd misdadig verhaal

Vanaf donderdag 12 september is Hustlers te zien in de Nederlandse bioscopen. Deze film is gebaseerd op een waargebeurd verhaal met een super sexy rol voor de 50-jarige Jennifer Lopez. J.Lo speelt in deze vrolijke misdaadfilm een fantastische paaldanseres waarbij de dollarbiljetten je om de oren vliegen. Lees hier de filmrecensie van Hustlers.

Money Money Money
De film is gebaseerd op het artikel The Hustlers at Scores van Jessica Pressler in het New York Magazine. Daarin beschrijft Pressler hoe een groepje slimme, seniore strippers veel geld wist te verdienen bij gefortuneerde beurshandelaren van Wall Street. Na zware tijden - beurscrash van 2008 - besluiten de vrouwen zelf de touwtjes in handen te nemen om hun bankrekening - illegaal - eens flink te vullen. Het Gucci en Prada-shoppen kan beginnen maar voor hoelang?

De cast van de film Hustlers met Jennifer Lopez

Niets dan respect voor zangeres en actrice Jennifer Lopez. Met een leeftijd van 50 jaar slingert ze als paaldanseres de sterren van de hemel. Bovendien zet ze een stripclub en bioscooppubliek in vuur en vlam. Een pakkend verhaal waar vrouwen het voor het zeggen hebben en mannen neergezet worden als geld gooiende opgewonden sneue types. Naast een leuke cast met onder anderen Cardi B en Lili Reinhart, ook een sterke hoofdrol voor Constance Wu, die vrij goed gaat in Hollywood. Het plot is wat voorspelbaar maar toch krijgt deze film bijna vier sterren. De laatste ster voor de leuke soundtrack en waanzinnige paaldanskunsten van J.Lo. Een bezoek aan de bioscoop meer dan waard.

Naast Jennifer Lopez (Second Act) en Constance Wu (Crazy Rich Asians) zijn ook Julia Stiles (Jason Bourne) en Madeline Brewer (The Handmaid's Tale) te zien in deze film. Deze productie is geregisseerd door Lorene Scafaria (The Meddler).

Hustlers is vanaf 12 september 2019 in de Nederlandse bioscopen te zien. Genre: Misdaad. Tijdsduur: 107 minuten.

Geef hieronder je commentaar op Recensie: in Hustlers zet sexy Jennifer Lopez als stripper het bioscooppubliek in vuur en vlam of klik hier als je dit een leuk artikel vindt:
Tags: vrouwen, misdaad, new york, illegaal, productie, wall street, film, zangeres, oren, bioscoop, bankiers, actrice, hollywood, shoppen, sterren, humor, zweten, jennifer lopez, destiny, besluiten, bankrekening, recensie, beoordeling, special, beurscrash, lili, hemel, sneue, geld, vuur, magazine, ramona, mannen, 50 jaar, julia stiles, leeftijd, ster, sexy, on demand, soundtrack, filmrecensie, waargebeurd, Respect