Netflix-recensie: Fractured met Sam Worthington tussen realiteit en paranoia

Een complete nachtmerrie voor ouders

Vanaf vrijdag 11 oktober is de nieuwe film Fractured te zien op Netflix. Regisseur Brad Anderson wist in de film The Machinist de graadmagere Christian Bale al tot waanzinnige acteerprestaties te drijven. Nu krijgt Avatar-acteur Sam Worthington diezelfde behandeling in een film die voor iedere ouder als een hel moet aanvoelen. Lees hier de Netflix-filmrecensie van Fractured.

Gele sjaal met bloed?
Ray Monroe, zijn vrouw Joanne en hun dochter Peri zijn bezig met een lange reis naar familie. Onderweg verandert hun leven compleet wanneer Peri gewond raakt in een ongeluk en ze in het ziekenhuis belandt. Het personeel van het ziekenhuis is namelijk op zijn zachtst gezegd… vreemd. Wanneer Peri doorverwezen wordt voor verdere tests, verdwijnen moeder en dochter compleet. En deze nachtmerrie is dan nog lang niet over...

Sam Worthington, Lily Rabe en Lucy Capri in de film 'Fractured'

Een goede thriller op zijn tijd is best lekker en dan mag Fractured er zeker zijn. Deze productie past goed bij de herfst, waar donkere grijstinten je meeslepen in een donkere verhaal waar niets is wat het lijkt. Let op de vele details die stukje bij beetje prijs geven wat er echt aan de hand is. Door een prima cast wordt de spanning alleen maar groter waar de paniek meerdere malen toeslaat. Na de matige Netflix-film The Titan is acteur Sam Worthington helemaal terug. Een mooi aantal van drie sterren voor dit gestoorde ziekenhuis.

Naast Sam Worthington (Avatar) en Lily Rabe (Vice) is ook Lucy Capri (Fractured) en Stephen Tobolowsky (Single White Female) te zien in deze film. Deze productie is geregisseerd door Brad Anderson (The Call).

Fractured is vanaf 11 oktober 2019 te zien op Netflix. Genre: thriller. Tijdsduur: 100 minuten. IMDb-score 6,2.

Geef hieronder je commentaar op Netflix-recensie: Fractured met Sam Worthington tussen realiteit en paranoia of klik hier als je dit een leuk artikel vindt: