Gids.tv-klassieker: recensie Mission: Impossible - Fallout (2018)

Actiefilm met Tom Cruise staat nu op Netflix

Vanaf donderdag 5 maart staat de film Mission: Impossible - Fallout op Netflix. Terwijl de opnames voor Mission: Impossible 7 voorlopig zijn uitgesteld vanwege het coronavirus kunnen we genieten van het uitstekende actiespektakel Mission: Impossible - Fallout op de streamingdienst met de rode N!

Nadat een gevaarlijke missie van Ethan Hunt (Tom Cruise) en zijn team niet helemaal verloopt als gepland moet hij samen met Luther en Benji aan de slag om de gevolgen hiervan recht te zetten. CIA-directeur Sloane (Angela Bassett) stuurt, omdat ze het geheel toch niet vertrouwt, agent Walker (Henry Cavill) met hen mee. Wat volgt is een reis door Parijs, Londen en Kashmir om de wereld wederom van de ondergang te redden, waarbij oude en nieuwe vijanden voor flinke problemen zorgen. Ethan kan alles verliezen wat hem zo lief is.

Tom Cruise in bloedstollende scène in de film 'Mission: Impossible - Fallout'

Niet voor niets stond Mission: Impossible - Fallout op de vierde plaats van de beste films van 2018. Fallout was een adembenemende ervaring in de bioscoop. Met grote actiescènes die veel indruk maakten werd Fallout dé zomerblockbuster van 2018, met stampvolle bioscoopzalen. Overigens is Fallout prima te bekijken zonder alle voorgaande delen. De inmiddels 57-jarige Tom Cruise had al zijn botten wel kunnen breken, met levensgevaarlijke stunts vol bloedstollende momenten, zoals een zenuwslopende achtervolging in het drukke centrum van Parijs. Deze film is een groot feest voor actieliefhebbers en een slimme zet van Netflix. Een heerlijk actievol avondje uit op je eigen bank met zwetende handjes. Waanzinnig!

Lees hier de filmrecensie van Mission: Impossible - Fallout.

Mission: Impossible - Fallout is vanaf 5 maart op Netflix te zien. Genre: Actie, avontuur. Tijdsduur: 132 minuten. IMDb-score: 7,8.

Geef hieronder je commentaar op Gids.tv-klassieker: recensie Mission: Impossible - Fallout (2018) of klik hier als je dit een leuk artikel vindt: