Recensie: Hannah Waddingham: Home for Christmas is feestelijke extravaganza in stralend London Coliseum

Met gastartiesten Luke Evans, Sam Ryder en cast van Ted Lasso

Vanaf 22 november is de show Hannah Waddingham: Home for Christmas. te zien op Apple TV+. Voor mensen die in één klap in kerstsfeer willen zitten is dit een aanrader met een gouden rand. Actrice, zangeres en Diva Hannah Waddingham zingt de sterren letterlijk en figuurlijk van de hemel. Lees hier de filmrecensie van Hannah Waddingham: Home for Christmas.

"O Holy Night"
De bekroonde Emmy-winnende actrice en zangeres Hannah Waddingham viert haar favoriete tijd van het jaar en schotelt een live publiek kerstclassics voor samen met een sensationele bigband en speciale gasten. Deze show is een muzikale-Kerst extravaganza in het London Coliseum.

Entertainment-score: 80% | IMDb ★ 8,5

Beter kunnen we dit kerstseizoen niet beginnen. Met vrolijke liedjes als "What Christmas means to me" en "It's the Most Wonderful Time The Year" verwelkomt Hannah Waddingham de wereld met een heerlijke show vol gezelligheid. Naast haar vrienden van de show Ted Lasso - zelfs Brett Goldstein en Jason 'Ted' Sudeikis duiken in een korte cameo op - zien we onder andere ook acteur Luke Evans en Songfestival-deelnemer Sam Ryder voorbij komen. Kippenvel gegarandeerd als deze vrouw haar strot open trekt met een stem waar je U tegen zegt. De typische Britse korte 'komische' sketches hadden ze beter niet kunnen doen, maar de show is van topkwaliteit. Nog één minpuntje, met 45 minuten is de het allemaal zo voorbij. Graag zien we volgend jaar een show van ruim anderhalf uur, want hier kan je toch geen genoeg van krijgen. Wat een feest! Vier sterren.

Naast Hannah Waddingham (Sex Education) zijn ook Sam Ryder, Luke Evans (Beauty and the Beast), Juno Temple, Nick Mohammed, Phil Dunster, Brendan Hunt, James Lance (allen Ted Lasso) en Leslie Odom Jr. (Hamilton) te zien in deze show. Deze show is geregisseerd door Hamish Hamilton, die onder meer verantwoordelijk was voor de openingsceremonie van de Olympische Spelen van 2012 in Londen.

Actrice en zangeres Hannah Waddingham en cast in 'Hannah Waddingham: Home for Christmas'

Vanaf 22 november is de show Hannah Waddingham: Home for Christmas te zien op Apple TV+. Genre: muziek, entertainment. Tijdsduur: 45 minuten.