Recensie: The Out-Laws is Netflix-komedie met in elke minuut een grap

Met Pierce Brosnan en Adam DeVine

Vanaf 7 juli staat de film The Out-Laws op Netflix. Voor een ouderwetse komedie moet je nu je Netflix weer aanslingeren, want als zelfs oud-Bondman Pierce Brosnan je kan laten lachen dan heb je misschien wel goud in handen. Lees hier de recensie van The Out-Laws.

Bezoekje aan de schoonouders
De doodgewone Owen Browning werkt als manager bij een bank. Hij staat op het punt te gaan trouwen met het meisje van zijn dromen, Parker. Hun trouwplannen lopen daarentegen uit de hand als in de week voorafgaand aan het huwelijk Owens bank wordt overvallen door de legendarische Ghost Bandits. Owen gelooft dat niet alles is wat het lijkt wanneer zijn toekomstige schoonfamilie rond dezelfde tijd van de overval de stad binnenrolt.

Ellen Barkin, Adam Devine, Nina Dobrev en Pierce Brosnan in 'The Out-Laws'. Bron: Netflix

Entertainment-score: 73% | IMDb ★ 5,5

Een bezoek aan de schoonouders zal in het dagelijks leven ook voor een hoop mensen hilarische momenten opleveren en dat is in deze film niet anders. De grapwaarde van deze komedie is uitermate hoog, want in elke minuut zit wel een grap, die overigens meestal erg geslaagd is en op sommige momenten volledig dood valt. Het is een film die zichzelf geen moment serieus neemt en daardoor wel enorm authentiek overkomt, maar heel veel moet je er nu ook weer niet van verwachten. Misverstanden en genante momenten vormen de basis van de meeste grappen en daardoor komt deze komedie nooit tot 'de volgende stap', maar het blijft wel vrijwel altijd leuk. De film heeft wel wat films als You People en We Have a Ghost - twee recente Netflix-komedies - niet hebben: humor om te lachen. Daarom alsnog een ruime voldoende: 3 sterren.

Naast Pierce Brosnan (Mamma Mia!) en Adam DeVine (Modern Family) spelen ook Nina Dobrev (Perks of Being a Wallflower), Ellen Barkin (Brooklyn's Finest) en Lauren Lapkus (Jurassic World) in deze film. Deze productie is geregisseerd door Tyler Spindel (The Wrong Missy).

Vanaf 7 juli 2023 is Film te kijken op Netflix. Genre: komedie. Tijdsduur: 95 minuten.