Netflix-recensie: Love Again over verlies en nieuwe liefde met Céline Dion als Céline Dion

Met Outlander-acteur Sam Heughan en Citadel-actrice Priyanka Chopra Jonas

Vanaf 12 december is de film Love Again te zien op Netflix. Fans van Outlander gaan zeker een leuke tijd hebben met deze romantische komedie vol toevalligheden. Acteur Sam Heughan en Priyanka Chopra Jonas worden verliefd met hulp van de Canadese My Heart Will Go On-zangeres Céline Dion: zoeter en mooier wordt het niet. Lees hier de filmrecensie van Love Again.

Rob Burns en Mira Ray
Terwijl Mira hevig rouwt om het overlijden van haar verloofde stuurt ze romantische sms'jes naar diens gsm-nummer. Dat het mobiele telefoonnummer opnieuw toegewezen is naar het werknummer van de journalist Rob Burns is haar niet bekend. Rob verwondert zich over de goudeerlijke berichtjes en wil deze vrouw leren kennen. Wanneer hij de kans krijgt om Celine Dion te ontmoeten vraagt hij haar hulp om Mira voor zich te winnen.

Acteur Sam Heughan (Rob Burns) in de film 'Love Again'

Entertainment-score: 63% | IMDb ★ 5,9

Deze film moest de grote start worden van de wereldtour van Céline Dion, maar vlak voor de release werd bekend dat de zangeres aan een heftige en zeldzame neurologische ziekte lijdt. Fans waren telleurgesteld en moeten het nu doen met deze film, waarin de My Heart Will Go On-zangeres zichzelf speelt. Het zeer voorspelbare verhaal weet niet te verrassen en het ontbreekt compleet aan chemie tussen de twee acteurs Chopra Jonas en Heughan. Fans van Dion hebben een aardige film waar ze de zangeres kunnen bewonderen, maar liever hadden we gezien dat zij weer staat te zingen op het podium. Een middelmatige film die de snaar eigenlijk nergens raakt, maar je gaat uiteindelijk toch wel snel mee in de melangolische romantiek die we in deze film voorgeschoteld krijgen. Daarbij krijg je de hits van Dion er gratis bij. Twee sterren.

Naast Sam Heughan (Everest) en Priyanka Chopra Jonas (The White Tiger) zijn ook Nick Jonas (Midway), Sofia Barclay (Ted Lasso), Russell Tovey (The Good Liar) en Céline Dion te zien in deze film. Deze productie is geregisseerd door Jim Strouse (New York, I Love You).

Vanaf 12 december 2023 is de film Love Again te zien op Netflix. Genre: romantiek, drama, komedie. Tijdsduur: 104 minuten.