TV-recensie: B&B Vol Liefde seizoen 3 is het meest ongemakkelijke liefdesavontuur van deze zomer

Een hobbelpaard, een schreeuwende 'tantrapauw', stront scheppen en véél ijzige stiltes

Vanaf 10 juli is het programma B&B Vol Liefde dagelijks te zien op RTL 4. Met Ted, Natasja, Martijn, Denise, Richard, Astrid en Hans en Hans van seizoen 2 nog op ons netvlies, draait seizoen 3 inmiddels op volle toeren. En we kunnen concluderen dat géén scenarioschrijver ter wereld kan verzinnen hoe het pad van de liefde gaat lopen in dit splinternieuw seizoen, waarin spiritualiteit een belangrijk thema is. Gaat dit derde seizoen de eerste en tweede reeks van B&B Vol Liefde overtreffen?

B&B vol liefde gemist? Kijk elke aflevering terug via Gids.tv.

Trouble in Paradise!
De eerste week is inmiddels voorbij. Meteen is duidelijk dat de liefde in sommige gevallen straalt en bij anderen faalt. Er zijn opnieuw acht vrijgezelle B&B-eigenaren opgetrommeld, die allemaal op verschillende plekken in Europa en Thailand wonen. Zij stellen hun hart en hun bed & breakfast open voor wellicht een nieuwe liefde.

Lees hier onze tv-recensie van B&B Vol Liefde seizoen 2.

Tantra-Walter in het programma 'B&B Vol Liefde'

Deze beoordeling is gebaseerd op de eerste tien afleveringen van B&B Vol Liefde.

Wie van maandag tot en met vrijdag lekker ongemakkelijk wil genieten van een aantal nieuwe datingavonturen in Zweden, Spanje, Frankrijk, Belgie en Thailand zit weer geramd bij B&B vol liefde op RTL 4. Spiritualiteit, tantra, klankschalen en magische energie zijn de rode draad in dit nieuwe seizoen, die je in de ene naar de andere verbazing zal brengen. Onder andere bed & breakfast-eigenaar Walter in het Franse Troche brengt spraakmakende televisie die je stoutste dromen overtreffen. Ook de knappe 25-jarige Joy (Mount Joy) op het Spaanse Málaga, de jongste deelnemer van het programma tot nu toe, komt voor een paar moeilijke dillemma's te staan. B&B vol liefde is ook dit jaar weer een sensatie op de Nederlandse televisie dat je eigenlijk niet mag missen. Vier sterren.

Datingprogramma B&B Vol Liefde is in de zomer van 2023 zeven weken lang te volgen, iedere maandag tot en met vrijdag om 20.30 uur op RTL 4. Op Videoland zijn vijf afleveringen meer beschikbaar. Je kunt de beste fragmenten en alle afleveringen van B&B vol liefde terugkijken bij Gids.tv.