Recensie: Hubie Halloween is gruwelijke foute komedie met Adam Sandler

Ook Steve Buscemi en Ben Stiller doen mee

Vanaf 9 oktober staat de film Hubie Halloween op Netflix. Een man een man, een woord een woord: Als acteur Adam Sandler geen Oscar zou winnen voor zijn uitstekende rol in de misdaadthriller Uncut Gems (lees hier onze filmrecensie), zou hij expres een flauwe en 'slechte' komedie gaan maken. Dat heeft hij met deze film aardig voor elkaar! Lees hier de filmrecensie van Hubie Halloween.

Halloween in Salem
Het verhaal gaat over Hubie Dubois, een man met het hart op de juiste plaats. Hij wordt in zijn woonplaats Salem niet graag gezien. Meer nog is hij voortdurend het mikpunt van spot door zijn obsessie met het Halloween. Dit jaar echter lopen er op deze feestdag echte monsters rond in Salem. Hubie neemt de taak op zich om het gevecht met hen aan te gaan, maar dit wordt nog een zware klus.

Julie Bowen en Adam Sandler in de film 'Hubie Halloween'

De kijker die graag de hernieuwde Adam Sandler ziet, die alleen nog maar goede en serieuze films maakt, moet met een enorme grote boog om Hubie Halloween heen lopen. Deze film zit barstens vol poep- en piesgrappen en zelfs een projectielbraak-scène. Tja, je moet er van houden. Je hoopt eigenlijk de hele film dat er nog een paar goede grappen worden gemaakt, maar dat valt toch vies tegen. Naast een vrij irritante rol voor Sandler is de getalenteerde komische cast het enige pluspuntje aan deze komedie. Met onder andere Ben Stiller, Rob Schneider, Ray Liotta en een leuke rol voor Steve Buscemi als Hubie's mysterieuze buurman met groot geheim. Een typisch Amerikaans feestje met een leuke Halloween-sfeer, maar echt gruwelijk en groots genieten wordt het nooit. Twee sterren.

Naast Adam Sandler (The Meyerowitz Stories) en Rob Schneider (The Wrong Missy) zijn ook Steve Buscemi (The Dead Don't Die) en Ben Stiller (There's Something About Mary), en Julie Bowen (Happy Gilmore) in deze film te zien. Deze productie is geregisseerd door Steven Brill (Walk of Shame).

Hubie Halloween is vanaf 9 oktober 2020 op Netflix te zien. Genre: Komedie, Horror. Tijdsduur: 102 minuten. IMDb-score: 5,3.

Geef hieronder je commentaar op Recensie: Hubie Halloween is gruwelijke foute komedie met Adam Sandler of klik hier als je dit een leuk artikel vindt:

Wij zijn genomineerd voor Website van het Jaar 2020! Help jij ons om deze prijs te winnen? Klik hier om te stemmen